Az iDOM Házak számára fontos, hogy ügyfeleink ingatlanuk átvételét követően is maximális kiszolgálásban részesüljenek minden téren, így a jótállási igények folyamán is.
Hibabejelentést kizárólag írásban fogadunk el a következő módokon:
A garanciális ügyintézések felgyorsítása érdekében legyen kedves képet vagy videót csatolni a hibajegyzékhez.
A már folyamatban lévő, írásban bejelentett garanciális ügyintézés folyamatáról az alábbi telefonszámon munkaidőben (H-P 8-16h) érdeklődhet.
Amennyiben kérdése merült fel vagy érdeklődne, bátran keressen minket elérhetőségeink egyikén. Küldjön nekünk üzenetet az űrlap kitöltésével és a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fogunk Önnek.
Az alábbi elérhetőségekre kattintva azonnal telefonálhat, e-mailt küldhet, vagy megtekintheti Facebook oldalunkat:
Minden jog fenntartva! © 2021 iDOM Házak